Nejefektivnější způsob pro zajištění správného fungování všech informační technologií a systémů ve vaší firmě představuje outsourcing. V zásadě se jedná o delegování IT služeb na externího dodavatele. Toto převedení služeb vám zajistí jejich vyšší úroveň a ve výsledku i celkové nižší náklady na jejich provoz.
Připravili jsme pro vás několik balíčků tak, abyste si mohli vybrat, nejlépe na základě předem provedeného auditu, objem profylaktických prací, které jsou nezbytné pro zajištění plynulého chodu vašich komunikačních technologií. Vámi zvolený tarif zaručuje předem sjednaný počet hodin monitoringu a servisních prací. Služby poskytnuté nad rámec sjednané tarifu jsou účtovány zvlášť. Pravidelně můžete dohlížet na stav prováděných profylaktických i servisních prací díky jejich evidenci v našem systému.
V rámci outsourcingu vám garantujeme dobu odezvy, ale rádi vám také zapůjčíme nejmodernější techniku, umožníme vám i výhodné nákupy výpočetní techniky či prodloužení doby splatnosti za naše služby.
Naše firma se věnuje i poskytování komplexních servisních prací výpočetní a kancelářské techniky. Provádíme profylaktické práce na počítačových sítích a serverech podle individuálních požadavků každého zákazníka.
Naše společnost poskytuje rovněž nepřetržitý on-line servis prostřednictvím vzdáleného připojení k řešení problémů se softwarem.
Výpadek výpočetního zařízení vám může způsobit značné komplikace a ztráty, zvlášť dojde-li k němu v nějaké důležité chvíli. Proto vám nabízíme možnost připlatit si za expresní servis, který může být při technických problémech opravdu nedocenitelný. Samozřejmostí je mimořádná kreativita a vysoké nasazení všech našich specialistů, kteří budou neprodleně pracovat na odstranění vašich problémů.
I přes všechna naše neustálá varování a opatření se může stát, že vlivem nějakého nedopatření, neopatrnosti vašich zaměstnanců či vnějších okolností (například přepětí v síti) dojde ke ztrátě důležitých dat. V tom případě jsme připraveni pokusit se o záchranu důležitých údajů. Jedná se o poměrně specifický problém, který vyžaduje značnou míru kreativity ze strany našich IT specialistů. Zároveň vás musíme varovat před tím, abyste se svá data snažili zachránit sami. Můžete tak napáchat ještě více škody a jakákoli naše snaha by už poté mohla vyjít naprázdno. Úspěch celého procesu vždy také závisí na míře poškození. Snažte se proto těmto zbytečným komplikacím předcházet a dbejte na pravidelné zálohování všech důležitých dat.
Pevně věříme ve vysokou kvalitu námi dodávaného zboží. Samozřejmostí je proto záruční doba lhůta o délce dvou let. V souladu s obchodním zákoníkem je na některé výrobky poskytnuta zkrácená záruční lhůta o délce jednoho roku. Nabízíme vám však možnost si přikoupit záruku prodlouženou. Veškeré potřebné informace najdete na našich internetových stránkách.
Také jsou vám k dispozici naše široké služby zahrnující autorizované servisní opravy, vždy s velmi rychlou odezvou.
Po uplynutí záruční doby poskytujeme pozáruční servis nejen na všechny produkty, které dodáváme, ale i na výrobky dodané jinými společnostmi. Vždy vám předem sdělíme předběžnou cenu opravy. Stav opravy můžete navíc neustále sledovat pomocí on-line aplikace.
Ceny námi poskytovaných prací a služeb jsou stanoveny na základě hodinové sazby ve výši ... Kč za hodinu. Hodinová sazba je vyšší u vysoce specializovaných činností, jako je zajištění bezpečnosti, programování, administrace a podobně. Vždy se však můžete spolehnout na prvotřídní služby, které jsou zárukou vaší maximální spokojenosti. Rádi zodpovíme jakékoli vaše dotazy týkající se cen námi nabízených služeb a vytvoříme pro vás kalkulaci na základě vašich specifických požadavků.